Live score... ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Στο αεροδρόμιο ο Γιόνας Μασιούλις του Παναθηναϊκού

Ο Λιθουανός άσος «προσγειώθηκε» στο Ελευθέριος Βενιζέλος στις 14.05 και έδειξε πανέτοιμος για να βοηθήσει τους «πράσινους» να πετύχουν τους στόχους τους. Αναφέρθηκε στις... συμβουλές του Σάρας και στο κίνητρο που του παρουσιάζεται, ενώ θα ενσωματωθεί άμεσα στην προετοιμασία της ομάδας. Το gazzetta.grήταν στο αεροδρόμιο.
«Ελπίζω να πάνε όλα καλά, είναι τιμή και χαρά για μένα που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Θα δώσω ό,τι έχω και δεν έχω για να καταφέρει ο Παναθηναϊκός τους στόχους του», είπε αρχικά.
Σχετικά με το αν ξεκουράστηκε, αφού είχε υποχρεώσεις και στους Ολυμπιακούς με τη Λιθουανία, υποστήριξε:

«Είχα 11 μέρες για να ξεκουραστώ και νομίζω ότι ήταν αρκετές για να γεμίσω τις μπαταρίες μου και να αρχίσω μια νέα προετοιμασία τώρα με τον Παναθηναϊκό. Είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας μου, πρόκειται για μια σπουδαία ομάδα με τεράστια ιστορία, που στοχεύει πάντα στους τίτλους».
Συνεχίζοντας, μίλησε για το τι πρέπει να κάνει ως παίκτης του Παναθηναϊκού: «Δεν πρέπει να έχεις άγχος όταν φοράς τη φανέλα του Παναθηναϊκό, αλλά τεράστιο κίνητρο για να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό και να είσαι πάντα 100% έτοιμος. Ο Σάρας μου είπε τα καλύτερα για τον Παναθηναϊκό, για τη χώρα, αλλά και για την Αθήνα ειδικότερα. Αρχίζω μια νέα ζωή και ελπίζω όλα να πάνε καλά».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου