Live score... ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ο Τζουάντα για το Full Tilt (vid)

Μετά την εξαγορά του Full Tilt Poker από το Poker Stars, την επερχόμενη επαναλειτουργία του site και την αποπληρωμή των παικτών να βρίσκεται πλέον στον ορίζοντα, αρκετοί επαγγελματίες που σχετίζονταν με την εταιρία, μιλούν πλέον ανοικτά για την υπόθεση.

Με την ευκαιρία του EPT Barcelona, ο γνωστός επαγγελματίας παίκτης, Τζον Τζουάντα, βρέθηκε μπροστά στο φακό του Poker News και παραχώρησε συνέντευξη στην Κρίστι Αρνέτ, σχετικά με την εξαγορά και το μέλλον της εταιρίας, καθώς ο Τζουάντα ήταν ένα από τα σημαντικότερα μέλη του Team Full Tilt και είχε σημαντικό ρόλο στην προώθηση του site.

Στη συνέντευξή του, ο Τζουάντα δήλωσε ότι ήταν πολύ χαρούμενος όταν έμαθε τα νέα της εξαγοράς καθώς η σχέση του με την εταιρία, είχε ωθήσει πολλούς να τον πλησιάσουν με ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον της εταιρίας και των χρημάτων που είχαν δεσμεύσει σε αυτήν. Ο ίδιος, αν και δεν είχε καμία σχέση με τη διοίκηση της εταιρίας, παραδέχθηκε στην κάμερα ότι ένοιωθε πολύ άσχημα για αυτό που είχε συμβεί στους παίκτες του Full Tilt.

"Κάποιοι ερχόντουσαν και μου έλεγαν, 'Έχω δεσμευμένο το 80% του bankroll μου στο Full Tilt'. Κάποιοι από αυτούς γνώριζα οτι δεν μπορούσαν καν να παίξουν στο Main Event εξαιτίας αυτού. Αυτές οι ιστορίες με στεναχωρούν πολύ, γιατί θυμάμαι όταν ξεκίνησα να παίζω πόκερ, που ήμουν αναγκασμένος να παίζω σε super satellites  προκειμένου να εξασφαλίσω τη θέση μου"

Παρακολουθήστε τη συνέντευξη του Τζον Τζουάντα:

pokercity.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου