Live score... ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

"Οικογένεια ο Παναθηναϊκός"

Αρχικά ο 28χρονος γκαρντ τόνισε στην "Πράσινη": «Έφυγα τρέχοντας από το Καρπενήσι όταν με πήραν τηλέφωνο και ευτυχώς πρόλαβα, μιας και ο μικρός γεννήθηκε χαράματα. Ήμουν δίπλα στη γυναίκα μου όλη την ώρα και είμαι σίγουρος ότι αυτό που έζησα δεν θα το ξαναζήσω. Είναι μοναδική εμπειρία».

Για τον Παναθηναϊκό: «Το ότι έκανα πέρυσι μια καλή χρονιά με τον Πανιώνιο, δεν αλλάζει κάτι στους στόχους μου και το μυαλό μου. Είμαι εδώ για να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του, με όποιον τρόπο μου ζητήσει ο κόουτς. Όλοι μας ξέρουμε ότι τα πράγματα θα είναι δύσκολα, αλλά νομίζω ότι θα ανταπεξέλθουμε».

Για τη νέα ομάδα που φτιάχνει ο Αργύρης Πεδουλάκης: «Και αυτή τη φορά η ομάδα έχει πολύ καλά παιδιά. Πολύ καλούς χαρακτήρες. Και αυτό είναι το μυστικό των επιτυχιών όλα αυτά τα χρόνια. Ο Παναθηναϊκός ήταν οικογένεια και έτσι παραμένει. Και σε αυτό έχουν φέτος μεγάλη συμβολή ο Διαμαντίδης με τον Τσαρτσαρή, που μας εξηγούν τι πρέπει να κάνουμε».

Για τον κόσμο: «Είναι παρά πολύ σημαντικό για εμάς να έχουμε τον κόσμο δίπλα μας. Θα κάνουμε τα πάντα για τον Παναθηναϊκό και στο τέλος θα ανταμείψουμε και τον κόσμο».

prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου